Magsjuk bebis och det blir inget gym i morgon heller!!

Jaha, blev uppe hela natten med en magsjuk bebis ch kände direkt hur mina planer på träning sprack. Var doc ute i skidspåret igår... märkligt de där, när man berättar för folk att man går på LCHF så finns det som 2 läger.. det ena lägret säger - ååå jamen det är ju jätte bra, det har jag oxå gjort eller det gör jag oxå eller så säger de att jag känner någn som går på det.. MEN så finns det ju då de som är totalt anti.. man möts av kommentarer som - åå var försiktig, men så kan du ju inte leva, du måste äta kolhyderater när du tränar så mycket sm jag du gör. osv osv osv de bara maler på som några bättre vetande varelser, hahaha men det är ingen ide att ni lägger ner eran energi på att försöka övertala mig, för jag har betsämt mig.. och då är det så, SÅ DET SÅ!!! Har dock ingen som helst matlust i dag, när jag skulle ställa mig och laga mat så skulle jag först ge min magsjuke son lite mat. Jag hade honm på armen, då han spyr ut över hela mig och hela köksgolvet - å där försvann min matlust. Han babades och stoppades genast i säng å där ligger han nu. FY, DET ÄR SÅ ÄCKLIGT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0