Kampen mot att ta tillbaka min kropp!

Då var andra barnet fött och vågen visar på +25 kg, alltså det är inte skoj, inte någonstans. Jag må ha fått världens goaste unge, men det hjälps ju inte när man känner sig som en fetlobba.. och när jag känner mig som en fetlobba så mår jag inte bra i mig själv och mår jag inte bra i mig själv så är jag ingen trevlig prick hemma. Jag har i alla fall lyckats gå ner så pass att jag har ca 8 kilo kvar.. har kommit igång med träning och kost som får mig att må som en prima ballerina. Kommer att lägga ut massa tips på gomat, allt hämtat från LCHF klubben. Det är en otroligt inspirerande klubb att vara med i, de hjälper mig massor. Stor kram till Katrin Zytomierska där, hon är fräck i munnen och det är precis det som jag behöver.. för fett är äckligt så är det bara.
 
På Lördag är det dags för gymmet - som jag har längtat. Jag ska köra helt slut på mig själv, underbart efter nästan 2 veckors uppehåll då vi varit i Oslo. Men hemfärd i morgon och gymmet på Lördag, de blir grejjer det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0