Hur funkar jag..

Nu när jag är i gång med denna blogg så bara lääängtar jag till att få skriva, ju mer jag tänker på det så har jag nog ett väldigt stort behov av att få uttrycka mig Jag är ingen som vill prata så mycket om min känslor, har nog aldrig varit MEN nu ska de jäklar ut..

Om man nu tittar på hur min dag varit rent tanke mässigt..

Jag vaknar och tänker att i dag ska jag ta tag i det där med träningen, observera att detta är bland det första jag tänker på när jag vaknar.. jag tänker att jag måste unna mig den tiden det tar att gå på gymmet och bli svettig, för de är ju något som jag verkligen älskar..

MEN VARFÖR GÖR JAG INTE DET DÅ.. varför stannar det bara vid en tanke? och vad ska få mig att verkligen göra detta...?

Jag har kontakt med en fin kompis från förr som nu lovat att försöka rensa det som finns där uppe och nollställa, få mig att förstå varför man så gärna vill göra saker, men man gör det ändå inte. tillslut blir det nästan en tvångstanke!

Bara en sån sak som att man känner sig kiss nödig innan man ska i väg på jobbet på morgonen, man står i
dörren och är påklädd så känner man att man borde kissa innan man far FÖR att man VET att det kommer att bli kris innan man kommer fram till jobbet, jag tänker t o m att jag vet att kissar jag inte nu så vet jag att det blir kris och jag tänker att jag vet detta MEN ändå far jag i väg kissnödig och mycket riktigt hela resan hemifrån och fram till toan på jobbet blir en plåga..

När jag t o m tänker att jag tänker att det blir kris så gör jag det ändå inte... det är ju så dumt..!!!

Jag vet att sista raderna blev snurriga men när jag knappt fattar själv hur jag tänker så blir det inte bättre än så här hahahha:O)

Kommentarer
Postat av: Erica H

Heej, vad roligt att du också har startat blogg :D

2011-01-25 @ 22:26:33
URL: http://gikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0