Golds gym och min PT, i morgon tar vi nya tag!!!

I dag har det varit en bra dag för mig.. jag har bestämmt mig för vilken sak jag ska ta tag i först och det är att börja träna på riktigt igen för det är något som jag VERKLIGEN vill göra..!!

Så mina vänner i morgon stegar jag till Golds gym och tar kontakt med Joakim Keusch eller hur han nu stavar sitt efternamn och så får han helt enkelt göra mig och min kropp till människa igen.. eller han kan ju inte göra om kroppen men han kan piska på mig så jag verkligen gör det jag ska under mina tränings tillfällen..

Han jobbar som personlig tränare, och är det någon som går i dessa tankar så måste jag säga att han är helt grym.. han har jobbat på Daniel Westlings gym hahahha wooow eller hur..:O)

Jag tänker mig nu att detta ska bli så bra och jag känner mig verkligen hel peppad, sedan kommer naturligtvis oxå tankarna smygandes, de dumma tankarna som man inte ska ha.. tänk om jag misslyckas, jag kommer säkert inte att lyckas med detta heller.. det är säkert bara snack, varför ska det lyckas denna gången.. osv osv

jag tror jag har en ond och en god person vilandes på mina axlar och när den onda människan tar över så blir jag väldigt deppig fast inte på ett vis som jag tror märks speciellt mycket utåt MEN som känns väldigt starkt på insidan.. sjukt!
Jag vill ju gärnA tro att detta är helt normalt att ha dessa tankar och att hela tiden ha en kamp mot sig själv.. jag vill MEN jag gör det ändå inte och då kommer ju frågan VARFÖR?

Men nu ska jag i alla fall göra detta i morgon så får vi helt enkelt se vart det leder..
en bra sak med denna bloggen är ju att jag kan ju inte bara snacka nu, utan nu måste det ju börja hända saker

Kram från mig hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0